Elifckmk123 evet çıktım. Genel olarak sıkıntı yok diğer organlarda vs. Ama beyninin bı kısmında çok fazla sıvı varmış. İki hafta sonra tekrar bakilicak. İndirek coombs ta istedi onlarada bakacak. Ama bı sıkıntı cilacagini biliyordum içim hiç rahat değildi çünkü doktor kendi kendi ne geçebilir. Daha da arta bilirde bu sıvı dedi. İki hafta sonra tekrar gidicem bakalım😢