Htcrmzn16 Ayseekayaa ağda ile tüy dökücü Krem zwten olmuyor lazer de olmuyor jileti tercih etmiyorum daha kötü yapıyor bence en iyisi ağda ben ağda yapıyorum 😊🤭
Ayse0575 Ayseekayaa ağda enfeksiyon riski barındırıyor o yüzden bu süreçte ağdadan vazgeçtim. Jiletlemeyi tercih ediyorum.
Nesizade05 Ayseekayaa doğuma niye uyarı yapsın ki üstten sürüp çekiyorsun rahminle ilgili hiçbiriyle yok . Ben yıllardır ağda yapıyorum 8. Ayındayım yine yaptırdım
Evrimnbe Ayseekayaa kim uyduruyor bunları 🤦🏻♀️ uyarı falan değil saçmalamayın artık burada şöyle şeyleri okudukça sinirleniyorum kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. Sadece bilmediğiniz hijyenik olmayan yerlerde yaptırmayın açılan ağda sadece size özel olsun enfeksiyon riskinden dolayı yoksa sakınca yok yapılmasında yazmadan araştırın veya sorun direk böyleymiş duydum yazmayın ya
Aslaninannesi_ Ağda bantı ile yapıyorum tabi ilerleyen haftalarda zorlandığımda kuaföre giderim en azından kafam 1 ay rahat oluyor
Ayseekayaa Nesizade05 ben hiç yapmadım hep tüy dökücü kullandım onda da pek memnun değilim açıkçası bir iki gün sonra geri çıkıyo agdaya olan yaklaşımım o şekildeydi ama içim rahatladı bundan sonra öyle yaparım bende
ykaya18 Mecburen jilet, bir de göbekten dolayı göremiyorum ayna karşısında yapıyorum, doğum 1-2 hafta kala ağdaya gitmeyi düşünüyorum, sonra eski düzenine döner umarım.
Esra1999 Ayseekayaa yok canım ne enfeksiyonu sıkıntı olmuyo benim için kuaföre gittiğim için yapan kişi çok dikkatli ve titiz çalışıyo
Fundaaaa46 Ayseekayaa bu zamana kadar hep jilet yaptım öyle de devam ediyorum evde lazer makinası almıştım onunla yapıyordum hamilelikten önce ama pek bi ise yaramadı genital bölgede açıkçası şimdi de ağda yapmaya korkuyorum daha önce de yapmadığım için kendimi kasarım vs o yüzden jiletle devam edicem