Sudemurat Htcrmzn16 ilk kizimda 20. Haftada başladı çatlak kaşıntı. Bacaklarım göbeğim göğüsüm catlamisti sadece. Şuanda oğluma hamileyim 22. Haftayim 6kilo aldım sırtım belim göğüslerim göbeğim yırtılıyor iyice. Zeytinyağı çok iyi geliyor. Hergun suremiyorum ama kasindikca sürüyorum nemli tutuyor. 13 hafta erken gibi geldi bana ama karnın buyuduyse bide zayıf hamile kaldıysan olur. Hamilelikte cilt çok hızlı kuruyor oda etki eder
616171_ Htcrmzn16 bacaklarım o kadar çatladı ki normalde hiç çatlağım yoktu üst bacak full nasıl böyle oldu anlamadım ama ilk aylar çok hızlı kilo aldım karnımda bir şey yok 29 hafta
lilyum_ Aslaninannesi_ ben 17. Haftadayım. Hiç kilo almadım. 53 ile hamile kaldım hala 53 kiloyum. Ama bacaklarımda daha doğrusu kasıklarım ile bacaklarımın birleştiği yerlerde çatlaklar olusmaya başladı. İlk başta varis sandım ama değilmiş. Hiç kilo almadan çatlak oluşması normal mi?
Nonamea Bende 13 haftadayım ama hiçbir şey yok bana da biraz erken geldi ama kişiden kişiye değişir zeytin yağ sür bol bol nemli tut olacaksa da olsun anneliğin hatırası olur✨
Aslaninannesi_ Htcrmzn16 13 hafta erken bence ben 24 olucam hala bir şey yok çok zayıf mı hamile kaldın canım
Htcrmzn16 Aslaninannesi_ boyum 170 kilom 83 kiloluyum biraz doktor hanım kilon iyi dedi boyuna göre ama catlaklarim oluştu çok şaşırdım
Aslaninannesi_ Htcrmzn16 vücudun elverişli o zaman sen bol bol nemlendir ve çok kilo almamaya bak bebeğe kilo aldıran şeyler tüket canım bide su çok iç
[silindi] Çatlak genetik oluyor genelde canım, ben de 30.haftama kadr çatlamadım 30a girer girmez çatlamaya başladım birsürü yağ kullanmama rağmen. Annelik hatırası diycez napalım 🥹🌸
Sevgii16 Merhaba 13 haftadaym bende hiç çatlak oluşmadı ıkı gün oldu zeytinyağ sürüyorum sadece sabah akşam olmak üzere. Kiklolu da degılım zayıfım bu haftaya kadar 1 kilo aldım sadece.
lilyum_ Aslaninannesi_ o kadar tuhaf ki. Karnım büyüdü kocaman oldu çok şükür orda catlak yok. Hadi kalçada olsa yine anlayacağım ama bacağımda olması çok tuhaf gerçekten