Pinnar7 Kızlarım, ben 7. Haftadayım, doktorum 8 de gelip kalp atışını duyacağımı söyledi, öncesinde dinletmeyecekmiş. 1 hafta öyle zor geçecek gibi ki 🥹 neyse ki gördüm pıt pıt olduğunu ama keşke dinleseydik de .. var mı böyle yaşayan?
Busecan Pinnar7 evet canım biz de 6.haftada keseyi görüp kalp atışı için 2 hafta beklemiştik saat sayıyordum resmen ☺️
Ftrhn Pinnar7 8 de daha net duyuluyo4 canım. Mesela 6 da dinleseydim çok derinden duyacaktın ve bu da seni şüpheye düşürecekrti daha çok stres yapıyor insan. Ama direk gümbür gümbür duymaj daha iyi sabırla bekleyin derim 😂
zeynep25022018 Pinnar7 bende şuan 7 +2 sabırsızlıkla bekliyorum 8 olmasını ama yarın gitmek de istiyorum kontrole gitsem dinleyebilir miyim acaba
akkrn Pinnar7 bazı doktorlar dinletmiyor ama benim gittiğim 3-4 farklı doktor oldu hepsi de şak diyr dinlemek istiyor anlamadım bu kadar kendi içlerinde ayrışmalarına
Pinnar7 Yaaa sanki geçmiyor zaman, hep onu düşünüyorum başka bir şeye odaklanamıyorum resmen hem güzel bir telaş hem de paniğim biraz 🥹
Soykan97 Bizde 6+3 olduk keseyi ve bebeği gördük doktorum 8+1 e randevu verdi kalp atışını duymak için çok heyecanlıyım 🥰
Pinnar7 Soykan97 bekleyeceğiz.. daha uzun bir süreç var zaten önümüzde hemen bitmeyecek ama kalbini duymak için aşırı sabırsızlanıyorum 😇
Asliakkaya_1 Canım bende 6. haftada keseyi görmüştüm ama 8+1 de duydum kalp atışını ☺️ Zaman sanki hiç geçmiyo gibi geliyo çok iyi anlıyorum seni😄
Pinnar7 Asliakkaya_1 ya bir de attığını görüp duyamamak daha da meraklandırdı dediğiniz gibi sabısızlanmaktan da öte bir şey bu 🥹
arinmommy Pinnar7 ben de 6.haftada gördüm fakat duyamadık daha çok küçük boşver dedi doktor 2 hafta sonra gel bakalım dedi
SH- Kızlar ben 7.haftada gittim duyamadım benide 8+5 te çağırdı ekranda atıyor ama sen göremezsin dedi dinletmedide bende korkuyorum duysa insan rahatlayacak
Pinnar7 SH- ben atışını gördüm niye göremezsin dedi ki ok işareti ile gösterdi bana pıt pıt yapıyordu ama dinleyemedik
Pinarkorkmazer Pinnar7 bebeğin kalp sesini dinlemek ilk haftalarda zararlı doğrusu gebelik boyunca da zararlı ben yurtdışındayım ve hiçbir şekilde bana kalp sesini dinletmediler sadece küçük bir cihaz var ordan dinlettiler birkaç kere ama asla ultrasonda dinletmediler sadece gösteriyorlar o ekrandan o kadar 🙂
Pinarkorkmazer Pinnar7 valla ben dinlemiyorum zararlı dedikleri için istemiyorum da 🙂 zaten hareketlerini görüyorum bebeğimiz sağlıklı olsun da önemli değil
Busetacir Pinnar7 evet canım bebek küçük olduğu için etkilenmesin usgden diye hemen dinletmiyorlar en az 8 haftalık olmasını bekliyorlar. Pıt pıt atışı gördüysen için rahat olsun benim de öyleydi🥰
SH- Busetacir ya hep 6.haftada duyduk yazanları görünce bende panikledim inşallah bu hafta duyarım bide tüp bebek tek yumurta ikizi daha çok korku var bende