Anoniminiz Hamilelik belirtileri genetik midir, mesela annemiz teyzemizin ya da ablamızın yaşadığı hamilelik belirtilerini yaşar mıyız, midem bulantım yok annemin de olmamış böyle bi konuyu merak ettim ilgisi var mıdır acaba😂
zeynosileannis Anoniminiz değil bence ilk gebeliğim zordu ikincisi rahat geçiyor annemin hamilelikleri resmen işkence gibiydi o şekilde olsam bir daha cesaret edemezdim
iremhzl Anoniminiz benim ilk aylarimda canim elma istedi annem sonra dedi oda hamileyken ilk zaman elma istemis, ama alakali mi bilmiyorum 😀
EsK07 Anoniminiz Bence alakalı ya. Annem de ananem de hiç mide bulantısı yaşamamış. Benim de hiç midem bulanmadı sadece ilk aylarda uyku hali oluyor bizim ailede 😂
Yogurtlupilav Anoniminiz sanmıyorum bence hamilelikten hamileliğe değişiyor. Annemin 2 doğumunda da hiç bulantısı olmamış, benimde işk bebeğimde hiç olmadı. Ama bu sefer 🤢
[silindi] Benim hiç belirtim yoktu reglim de düzensiz oluyordu, öğrendiğimde 1,5ay aylık olmuştu bebiş 🌸