mamaofgirls Ada1111 naçizane fikrim alya Betül kulağa daha hoş geliyor 💗💕 alyanın anlamını da çok severim ikisi bir arada çok güzel olmuş 🌸
_mavii_ Ada1111 kesinlikle tek isim derim. Evlendikten sonra kendi soyadını da kullanıyorum, iki ismim var, adın ne dediklerinde tamamını söyleyene ya da yazana kadar tükeniyorum 😁
monica50 kesinlikle tek isim olmalı ya kimse iki isimle seslenmiyor çok uzun ve gereksiz benim de iki ismim var nefret ediyorum
Ada1111 Aslında Neva yada Alya ismine daha yakınım ama söylemesi garip geliyo Betül eski isim olduğu için kulağım aşina galiba ama neva ve alya ismini de çok beğeniyorum kararsızım hangisi 3 isimden sizce :)