Merhaba arkadaşlar yakın zamanda doktora gittim yaşam hastanesinde Dr Kenan Kırteke iyi bir doktordu ilgilendi baya 5-6 tane miyomum ve rahmimde yapışıklık varmış ameliyat için gün aldım.Bu şekilde rahatsızlığı olan var mı acaba çok korkuyorum ameliyat süreci ve ondan sonra nasıl geçiyor??