2 yıllık mezundum. Hamileyken 4 yıllığa tamamlamak için sınava girdim ve kazandım. Kızım sabahlara kadar uyumuyordu. 1-2 saatlik uykuyla tüm günü geçiriyordum. Kızım uyuduğu zaman hep ders çalışıyordum. Yemek yaparken bile elimde kitaplarım vardı . O dönem formasyon da aldım. Formasyon için fakülteye gitmem de gerekiyordu devam zorunluluğu vardı . Çocuğu mecbur bırakıp gittim hep süt sağdım kayınvalidem içirdi. Benim açımdan gerçekten zordu. Ama geçti gitti şükür 4 yıllık mezun oldum ve formasyonumuda okuldaki başarılı ilk 50 kişinin arasına girerek ücretsiz almış oldum. Kesinlikle imkansız değil 💖. Zorluklar olmadan olmuyor maalesef 🥲