Merhaba kızlar 20+2 yim dün sağlık ocağında demir ilacı verdiler hap şeklinde d vitamini verdiler damla şeklinde siz bunları nasıl kullanıyosunuz ne zaman ve kaç damla olarak
Ben DEMİR İLACINI gece kullanıyorum hem emilimi için hem daha sonra bişey tüketme olasılığım yok ve de kilo almamak için
D vitaminini de kahvaltıdan sonra