Sevim_Demir Doktor folik asit, d vitamini falan verdi. 13. haftamdayım hiç içmedim.Hap içemiyorum yutamıyorum eskiden beri travmam var korkuyorum. Kaşıkta suda eritsem kırsam bir zararı olur mu? Vitamini gider mi?
Cihangir09 Sevim_Demir her hap o şekilde içilmez zehirlenme olabilir doktorunuzla konuşmadan yapmayın çok daha küçük hap verir belki
hsezenysr Aynısı bende de var içemiyorum bogazıma takılıyor kusuyorum direk kırarak içebilirsiniz ben doktoruma içemediğimi söyledim baya minik bir hap vermişti kan ilacımıda suyla karıstırılandan vermişti.