Mrvsmt2502 Kpd merhaba. Öncelikle avidite testi yapılır bu süreçte ikiside pozitif olduğı için avidite yğksek gelirse 4 aydan önce geçirdiğiniz anlaşılır ve risk teşkil etmez avidite düşükse antibiyotik tedvisi uygulanır doktor amniyosentez önerebilir.
Mrvsmt2502 mislinaninannesi avidite testi ile anlaşılır önce geçirip geçirmediği . Sizinkiis yüksek gel iş sorun olmamış ama başkalarının öyle olmayabilir yanlış yönlendirmeyin
mislinaninannesi Mrvsmt2502 enfeksiyon doktoruna gittim kafamdan uydurmuyorum heralde avidite yapıldı ona göre önceden gecirmissin bı sorun yok dedi ki ben sorun yokmus derken kendi durumumu kastettim siz neden hemen atladiniz yorumuma kendiniz yorum yapmissiniz zaten
Mrvsmt2502 mislinaninannesi hanımefendi bakın düzgünce yazıyorum sizin yazdığınız seviyesizliğe bakın. Sizin 2 değerinizde yüksek çıkmış avidite yapılmış doktor önceden geçiriyorsun demiş . İkiside yüksek olup aktif geçiriyor olabili bir sorun yokmuş deyip geçemezsiniz. O yüzden yanıltmayın dedim.
Kpd Avidite değerim 0.43 çıkmış. 0.29 dan fazlaysa yüksek avidite diyor. Yani endişelenmem gereken durum yok diil mi?
doga-kardelen Bende 6 haftalık hamileyim toksoplazma cıktı avidite testi yaptırdım 2 hafta sonra çıkacak bebek için çok zararlıymıs çok korkuyorum inşallah bişey cıkmaz