Doktor folik asit ve d vitamini verdi. 13. Haftamdayım hiç hap içmedim. Bekarken boğulma tehlikesi yaşadım hap içerken, korku üzerimde kaldı yutamıyorum habı, içemiyorum. Yorum yapar mısınız lütfen. Ne yapmalıyım? Vitaminleri içmesem ne olur? Yargılamayın yapamıyorum birşey olacak diye korkuyorum eskiden beri. Korku çok kötü :(