tubavarlikk Seyma_yldzz çok güzel 🥰 kızım olsa Zeynep ismini çok seviyorum bende. Oğlum olucak inşallah Enes koyacagız
danla2711 Seyma_yldzz kız olursa kesin olarak aden 🥰 ama erkek olursa arel diye düşündük kesinleştirmedik daha 🥰
Seyma_yldzz Serife2709 bizde cinsiyetini öğrenmeden önce hem kız hem erkek isimleri düşünmeye başlamıştık😄