Herkese merhaba ilk gebeliğim 31 inci haftada erken oldu şuan ikinci gebeliğim ve 30 haftamızdayız geçen hafta dr kontrolune gttm cok sükür bir sorun yok fakat ben aynı şeyleri yaşarmıyım diye çok endişeliyim:( bebeğin hareketleri bazen cok sert bir halde oluyo bu haftalarda olan anneler sizin bebeklerinizin hareketleri nasıl?