Aleynaz06 Merl evet ona gidiyorum 6. Haftamda başladım gitmeye 😊 gayet memnunum, bilgisine çok güveniyorum açıkçası. Siz kaçıncı haftadasınız?
Merl Aleynaz06 doğum için hangi doktor varsa o an o geliyor yazmışlar. Bebek yoğun bakımı yokmuş okudunuz mu onları
Aleynaz06 Merl Evet okumuştum onları daha önceden Figen hocayla da hiç konuşmadım bu konuyu açıkçası 😊 Ben değiştirmek istemedim doktorumu, çünkü biraz sıkıntılı bir hamilelik sürecim oldu ve Figen hoca gerçekten bu süreci çok güzel yönetti