Kızlar doğuma 52 günüm kaldı. 2.sezaryen olucam ve dün kızıma çok ağladım. 2 buçuk yaşında halâ bir bebek. Kızımı ilgisiz bırakmaktan,yetememekten çok korkuyorum. Şu an çocukları ve bebekleri çok seviyor. Kardeşinin geleceğini biliyor. Çok mutlu oluyor ama ya doğunca işler değişirse diyorum. Sürekli ağlıyorum bir faydası yok ama kendimi susturamıyorum. İnşallah beklediğimden daha güzel olur. Birde kızlar hbir şey hazır değil hastane çantası vs daha erken mi yoksa hazırlayıp dursa mı?