Smeyye-0 36+2 haftalık oldu bugün ama bir yere toplanıp sertleşmiş çikolata yedim soluma yattım hareket etmiyor normal mi acaba korkuyorum.
Nzbgln Smeyye-0 bu tarz ciddi bir şüpheniz varsa buradan bir tavsiye almak doğru olmaz yapacağınız tek şey hemen kadın doğum acile yada bir polikliniğe gitmek.
Guzelanne56 Smeyye-0 canım madem öyle bı durum var bebek hareket etmıyorsa burdakıler ne yapabılır? Yanı bu tarz ciddi durumları sorup beklemenız bana çok saçma gelıyor yapman gereken hastane burda kımse bısey yapamaz. Kimi normal del degıldır kimi degıl der normaldır herkesın bebegı gebelıgı farklıdır bı sıkıntı olduğunu sezıyorsan yapman gereken doktor.
Smeyye-0 Guzelanne56 Hamileliğimin başından beri sürekli doktora harkert etmiyor diye gittim doktor normal diyor ama ben evham yapıyorum
Pinarkorkmazer Smeyye-0 bende de vardı ve bebeğimin kalbi durdu korkutmak için yazmadım ama gerekirse her gün gidin çikolata da yerdim kahve de içerdim hareket etmezdi bana biri normal dedi ona inandım gitmedim ve bebeğimin kalbi durdu bence acilen gidin gerekirse her gün gidin acilden
tubavarlikk Smeyye-0 doktora git canım belki suyun geldiyse azar azar farketmemiş olabilirsin ❤️ sağlıkla kucağına al inşallah
Bebekveben Dün gün boyunca benimde kızım pek hareket etmedi akşam iyice korkmaya başladım tatlı yedim su içtim yattım bir uyandi sabaha kadar durmadi karnında 😊 son haftalarda daha çok uyuyorlar birde büyüdükleri için hareket alanları kısıtlanıyor sanırım
Smeyye-0 Bebekveben evet doktorumda söylemişti sen strese girdiğinde üzüldüğünda oda hareket etmez demişti
Hryedz Smeyye-0 bence doktora gıtmek bu durumlarda daha mantıklı dr normal dese bıle en azından gıdıp gorunun bebegın saglıklı oldugunu bılırsınız burdakıler bunu bılemez sık sertlesme sorunu yasayan bır anne benımde oluyor dıyebılır ama bu onunda sızınde saglıklı yada saglıksız oldugunuzu gostermez
Makbule_ Smeyye-0 benimde bugün adet sancım var geceden beri sancı çekiyorum karnım her hareketimde sertleşiyor erken doğum riskim de var ama hareketlerini hissediyorum karnınızın sertliği hiç gitmiyormu en azından bi nstye bağlanın benimkinde kordon dolalı hareketsiz kaldığında asla bekleyemiyorum son haftalarda herşey olabilir
Smeyye-0 Makbule_ geçmiş olsun canım sağ sağlim yavrunu kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻 şuan bi sıkıntı yok kanala girmiş bebek
Smeyye-0 Mikrofon0 Doğum kanalında girdiği için hareketi azalmış anlını görmedik ultrasonda her an gelebilir korkusu başladı🫣
bhtrolcay Smeyye-0 Sizle aynı haftada aynı gündeyiz bende de sertleşme oluyor arada böyle taş gibi kalıyor normal dedi doktorum🌸 önceki haftalara göre gün içersinde hareketini az hissediorum sürekli uyku halindeyiz bu aralar🫢
visneliay 36+1 benim de sabahtan beri aynı ben de devam ederse yarın doktora gideceğim en azından içim rahat eder, normalde kıpır kıpır bir kız ama dün gece gaz sancısı gibi sancım vardı bugün sancım yok muhtemelen gerçekten gazdı ama hareketleri az