Esiilaa Kızlarr iki ay üst üste kimyasal yasadım bu ay 4. Ayım olucak adete 3 güm var bu sekılde cıktı artık sevinemiyorum bile yine bu sekılde cıktı ilk dakılada olustu ilk idrarla yapmadım diye ona yormaya calısıyorum ama cok kafam karısık 
Aysinnn Esiilaa çok silik değil testiniz kıpkırmızı çıkan testler genelde adet gecikmesinden sonra oluyor yani gördügum kadarıyla öyle. Gün gün Takip edin koyulaşma olup olmadığını ya da kan testiyle takip edin
Hamide_00 Esiilaa ne güzel sevin bence maşallah hemen de olmuş senin ki ben kimyasal dan bir buçuk sene sonra oldu şimdi 8 haftalığız 🥰
Esiilaa İlk 2 ay da bu sekılde silik çizgiydi ne güzel kıpkırmızı testler goruyorum burda benimkisi hep bu sekılde
Esiilaa Aysinnn umarım öyledir yaa:( yarın tekrar yapayım böyle olunca da sık sık yapmak istiyorum daha cok stres oluyorum 😄
Esiilaa İşte emin olamıyorum ki :( inşallh güzel sonuclanır bu sefer böyle görünce hiç sevinemiyorum bile hemen de kan vermek istemiyorum hep düşük degerlerle öğrendim bu da moralimi bozuyor sonra