cereNehir_02 Kaderrr12 benim bebeğimin kesesi 5+5 de göründü 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı yarın gitmem gerekiyor normalde ben biraz daha beklemek istedim 15 güne çıkardım pazartesi günü gidicem 7+4 de gitmiş olucam