İstanbul’da oturanlar için eminönüne gidebiliyorsaniz çok güzel şeyler var orda ben kapı süsünü çikolatayı ordan aldım hem tadına bakıp beğendiğinizi alabiliyorsunuz boş kutu aldım çikolatalarin üstüne ismini bastırdım kapı süsünüde ordan alıp üstüne ismini yapıştırdım aklınızda bulunsun kızlar ♥️