Asteriaacat Hangi marka kullanıyorsunuz ve wifi ile bağlanılsın istiyorum eşim de işteyken bebeğimizi görebilsin diye ama tehlikeli diyorlar doğru mu yani kullanam var mı
mcansu Asteriaacat ben kullanmadım gerek duymadım ama alınacaksa kameradan ziyade telsiz alabilirsin kameralar güvenli değil kolaylıkla ulaşılıyor görüntülere deniyor
100924 Asteriaacat ben kamera aldım xiamomi smart görümcemin tavsiyesi üzerine aldım o da çok uzun zamandır kullanıyor memnun
Gzma Asteriaacat xiaomi c300 aldım yeni geldi daha açıp bakma deneme fırsatım olmadı inşallah memnun kalırım
mcansu Asteriaacat devir kötü malum hani ihtimal veya söylenti bile olsa içim rahat etmiyor şu zamanda Evim 200 m² civarı ama telsiz veya kamera ihtiyacı olmuyor en azından benim için olmadı oğlumda şimdi ikinci bebeğim olacak yine düşünmüyorum bide ne kadar da olsa radyasyon muhabbeti de var
hanims ben indirime girdiği için kiwinin bi kamerasını aldım, henüz gelmedi ama yorumlar çok iyiydi. ona güvenerek aldım
Asteriaacat hanims ama uyarı verirken çok yüksek sesle veriyormuş ve açılır kapanma sesleri çok yüksek olduğu için tercih etmedim youtubeden izleyin isterseniz kutu açılımı yapanlar var
babygst 100924 bende bundan aldım. 6 aylıkken odasını ayırdığım için memnunum ses gelse hemen bakıyorum içim rahat ediyor sürekli gidip rahatsız etmektense
Asteriaacat Gzma deneyen arkadaşlarım ve tanıdıklarım memnun bende ondan alacağım ama wifi ile bağlanılıyor ya o tedirgin etti
Minik6075 Asteriaacat bende hubble nursery pal aldım. Görüntü kalitesi işlevi falan güzel beğendim ben.