seymaaygunsafca Merhaba arkadaslar karnimda hafif agrilarim oluyor adet krampi gibi 4 haftalik hamileyim.normal mi ?
Dilek25 seymaaygunsafca normal canım biz 7+1 olduk benim hala o ağrılardan oluyor. Sanırım bebek doğana kadar ara ara olacakmıç öyle diyorlar. Korkma yani herkeste olan Bi durum
Yc1 Canım ben 5+3 üm bende de çok var bel ağrısı kasık ağrısı bacaklarım bile ağrıyo ayağa kalkınca başlıyo direk normal dediler bu haftalar ben hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim şüphelenmemin en büyük sebebi bu ağrılardı gece uyuyamıyordum gittim test aldım silik çıktı kanda çıktı Rabbim isteyen herkese nasip etsin bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ☺️