A14B05T oda yapmadım ama 30′dan sonra kıyafetleri eşyaları yıkayıp ütülerim son günlere yakın beşiği kurarım evim küçük olduğu için birde oğlum var iki yaşında beşiği en son kursam daha iyi olacak
Ama bence sen oda bitince temizleyip yerleştirme işine direkt başla bence çünkü son aylar artık insanin yapasi gelmez halsiz olur anca bitirirsin