Bebekmommy Selam kızlar 4+1 deyim ben biraz erken öğrenenlerdenim, şiddetli bir boğaz ağrım var geniz akıntımda hamilelikte ne yapmam gerekiyor boğaz ağrısından uyandım mesela şu an yutkunurken rahatsız ediyor
kedilibebeli Bebekmommy Bende de 1 haftadır öksürük grip var. Öksürük geçmedi ama azaldı. Ballı süt, ballı ıhlamur, bol ekşili ya da bol sarımsaklı çorba içtim sürekli. Biraz yumuşattı 💆🏻♀️
Pamuk623 Yaseminbasdag Ben de maalesef iki haftadır aynıyım doktora gittim sadece suda eriyen bir ilaç verdi fakat hiç sonuç alamadım ballı ılık süt ve zencefil denedim dün akşama Boğazlarımı yumuşattı tavsiye ederim canım