Momy22
Canım ben gop medicalden paket almıştım. Tüm süreçtir oradayım. Geçen gün detaylı olarak bilgi almak istedim. Dışarıdan organizasyon gelemiyor. Dışarıdan fotoğrafçı gelemiyor. Anlaşmalı oldukları yeri seçebiliyorsunuz sadece. Sezeryan doğuma baba giremiyor, ama fotoğrafçı giriyor😂 normal doğumda tüm sancı sürecini doğumhanede çekiyorsunuz, doğum olana kadar size bir oda verilmiyor. Burdaki olumsuz durum ise doğum bittiğinde hangi oda boş ise orayı veriyorlarmış ki bazı odaları gerçekten inanılmaz küçük, oda boşaldığında değişiklik yapıyorlarmış🤷♀️ sezeryanda yine aynı şekilde sabah gittiğinde uygun olan oda veriliyor. Onun dışında doktorumdan memnunum. Ama hastanede herşey mi yasak olur😂 Kapılarda medicalin süsü var. Ben kapı süsümü takmak istersem onların süsünü çıkarmadan takabiliyorum yanına yada altına, onu sökmekte yasak😂 Bu gibi şeyler ama hepsi aynı değildir dediğin gibi