Fatma033 Busra2110 ayyy aynıyız hafta olarak ve brnde hiçbişey hissetmedim daha baya korkuyorum kilomdan dolayı mu acaba diye düşünüyorum
Busra2110 Fatma033 ben de aynı şekilde düşündüm sonea doktor 24 e kasar flan deynce durakladm öyle bekliyorm ☺️
sinem93- 26 haftayı geçtik hala düzenli değil benimkide. Her gün mutlaka hissediyorum ama çok kısa kısa sürüyor. Kontrollerde bi sorun görünmüyor o yüzden evham yapmıyorum. Kilom var baya ondandır diye düşünüyorum.