Nurbanusancak Dua edin lütfen ilk doğumum çok heyecanlıyım. Sancıyla hastaneye gittim ama kanalım çok dar olduğu için oğlum kanala giremiyormuş bu yüzden sabah sezaryen olacağım 🥲🥲
1Anneadayiiii Nurbanusancak Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah canım çok güzel geçsin doğumun Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
Esripek Nurbanusancak ben kurtuldum rabbim sanada yardım etsin umarım tek nefeste tek ağrıda kurtul 🙏
Baharrbz Nurbanusancak Bendede bebek gelişim geriliği var 2 hafta gerıden gelıyor kılosu 36 haftalıkken ögrendım 34 haftalık bı bebek gıbı dedı cok kucuk dedı 37 ıncı haftadayım acil sezeryan dedıler bende bu sabah gırıcem rabbim yardımcımız olsun insallah
BenimBalBidigim Nurbanusancak Bende öyle olucak benim haftam birde daha uzadı bebeğim iyice hareketsiz kaldı 🥹🩷 Sağlıkla gelsinler canım inşallah Allahım kurtarsın 🫶🏻🤲🏻🩷
BenimBalBidigim Nurbanusancak Yaa bende bende 🩷🫂 canım benim Düşün ki bugün seninle aynı duyguyu paylaşcak birsürü Anneler var🫶🏻🥹
BenimBalBidigim Nurbanusancak Ay inşallah yaa şimdi hastaneye gidiyorum Öğleden sonra alıcaklar 🥹🤭🩷🫶🏻 Doktorum poliklinikte olduğu için hastane ile anlaşmalı .. Yaa saçma ama şeye canım sıkıldı bugün doğum var daha muayene parası istiyor .. Sinir oldum ama bebeğime odaklanmak istiyorum 🥲🌸🩷 İnşallah hadi güzel haberler verelim birbirimize🩷🫶🏻
BenimBalBidigim Nurbanusancak Benimde yatışım yapıldı Allahım incitmesin inşallah 🤲🏻🌸🥲 Hadi güzel haberlerle gelelim