Deletedmom00251 Aminea ben kremsiz yaşayamıyorum ama yinede kullanmak istemiyorum doktor kullanabilirsin dedi ama yinede tedirgin oluyorum kuruluktan çatır çatır çatlıcam😂
FHKK Aminea kortizon içerikli kremler kullanma 😊 Normal nemlendirici kullanabilirsin dedi benim doktorum 😊
bulutunannesi33 Aminea vala gunde kırk kere suruyrm krem elım yuzum dudak kenrlarm ck catlıo bırgn srmesm catır cutur oluyo
Kubulik Ben kullanıyorum saçma bi marka olmadiktan sonra o kadar pinpirik yapmaya gerek yok diye düşünüyorum acikcasi