2melekannesi1 ilk kızımda 10. Haftadan sonra gelmişti doktor duraun diye bir ilaç vermişti erken haftalarda gelmesi iyi bir şey değil doğumu tetikleyici o yüzden sizde dikkat edin üzerine çok yatmayın sıkıştırmayın ki akmasın en kısa sürede de doktorunuza söyleyin