ezgickm Eylemmm2121 benimde öyle ya bende çok hayali biz çigi çıktı ama karnımda batmalar kasıklarda doluluk afedersiniz biraz gaz var ve geve sıcak basması
Eylemmm2121 ezgickm yemin ederim kafayı yııcem yüz dolar harcadım testlere artık yapmıcam varsa çıkar artık napım
Eylemmm2121 anneeolmkkk valla testlere para vermekten bıktım hep böyle çıkıyor bir sürü de belırtı bar
ezgickm Eylemmm2121 ahhaha aynen ya😅 şeyi çok istiyorum bir ara prodoctor bir test çıkardı nedense geri kalktı piyasadan 😵💫 gebelik haftasını gösteren test çıkartmıştı bneim eltim onunla öğrendi çokta doğruydu sonucu keşke olsa denemek istiyorum yaaa
Eylemmm2121 ezgickm yemin ederim ya testler burda 20 /25 dolar kaç tane aldım sıkıldım artık çocuğa bıseyler alırım onun yerine😆
Sevgikaya1525 Eylemmm2121 ama sna tavsiyem test yapmayı bırk acaba mı diye düşünme bak o ay kendiliğinden tutmak ve gün aşırı ilişkiye gir çnkü stres yaptıkça tutmaz
Eylemmm2121 Eylemmm2121 yani daha ilişki olalı bir ay bile olmamış ben daha adet olmadım çok fazla belortım de var