Hangi ildesin bilmiyorum ama büyükşehirlerde sehir hastaneleri takipli olmasanda yaptiriyor. Dogumhanede ki doktorlar 24 saat nobetli calisiyor.aksam 5 den sonra nöbet değişiyor. Ekip de değişiyor.Muayene olduğun doktorun yaptirmasi cok sans işi. Uzman doktor asistan operatör dr oluyor ekipte. Dogum operatör doktor eşliğinde oluyor. Epidural vermiyorlar. Aksi bir durum görmedikleri surece sezeryana almıyorlar. İlk doğumun sezeryansa sezeryan yaparsin ama. hastaneler de suriyeli yoğunluğu cok fazla. Doğum yapan kadinlarin %80 i Suriyeli. Tum gece dogum ekibi çalışıyor. Herkes çok yılgın ve yorgun oluyor .dogum yaptigin oda ile sanci cektigin oda aynı. Hastaneye gidince bir oda veriliyor refekatcin ile dogum anına kadar kalıyorsun. Dogumda refekatcin cikiyor. Benim gözlemim doktorlar cok tahammülsüz oluyor. İşleri cok zor hak veriyorum. Ben ilkte tercih ettim. 2 de ozele gittim . Bakalim özelde ne göreceğiz.