bulutunannesi33 Evet anneler ılk ıkı bebegm erkenden donmusdu gercı sezeryan oldm ama en azndan bu kdar agrı hıssetmedm hamıleyken 32hadtadayım yuruyemıyrm karnımı kasıklrımı tutmadan hereket edemez haldeyım makat gelıslı bebek tasımak cok zormus sızde durumlr nasıl😩
SevgibiR bulutunannesi33 aynn çok zor nefesini darliyo bnm makatken öyleydi şimdi döndü baş geliş onda da yürürken zor oluyor en rahatı yan yatan bebek🤣