Bence şehir hastanesi en güzel i sevgi hastanesinden ben hiçbir şekilde memnun kalmadım bildiğin eski usul devlet hastanesi gibi hemşireler ilgisiz odalar çirkin çok eski merkez için konuşuyorum herşey para , biz Ankara’dan geldik Balıkesir e 9 ay önce ordada özel egidiyorduk sürekli aldıkları paranın hakkını veriyorlardı hiç olmazsa sevgi hastaneleri mecburiyetten gidiliyor hemşireleri bile hastaneyi şikayet ediyorlar siz düşünün