Elifalmira Selam kızlar 21-4 haftalık hamileyim öğlen akıntıyla karışık kan geldi her yarım saatte bir lavaboya geciyorum selpakla kontrol ediyorm ve hep aynı sekılde oluyor sebebini bilen yada daha önce yaşayan var mı??
Deletedmom434 Elifalmira Kan hiç bir zaman gebelikte normal değil. Burada vakit kaybedip cevap beklemek yerine bir acile gitseniz ?
SevgibiR Elifalmira yarım saatte bir kan var diyorsun sıkıntı var demek ki hemen acile git kimseyi bekleme çok acil
Aysesare Elifalmira kan diyorsunuz , sizce normal mi ? Ve öğleden beri saat kaç olmuş... Umarım bişey yoktur
Deletedmom434 Elifalmira progestan iğne/fitil/ hap vermedimi bende hemşireyim fakat sadece yat dinlen diyen doktora ilk kez şahit oldum
AygyulSina Elifalmira acemide degilsin ki yeni olsan anlarim happy mom kulandigina gore bir suru kanama lekelenme postu okumussundur heralde. Kanama beklenilicek bisey mi?! Acile git
Elifalmira AygyulSina gittim canm bısey yok dedı dinlenmen gerek yorulma uzan falan dedi acemi değilimde insan kendine oluncada ayrı bir korku basıyor şuan sadece beyaz akıntıya dönüştü. Ama çok gazım var. Bu hamieliğim çok farklı geçiyor 😔😔
AygyulSina Elifalmira korku basıyor ise buraya sorman yersiz. Benimle lekelenmem oldu ustelik tek bir damlaydi ama foruma yazmak aklimin ucuna bile gelmedi acile uctum hemen
edaozdxx Progestan varsa evde ondan iç ve dinlen canım. İmkanın varsa da bi doktora git kanama ihmal edilmemeli bana göre de. Ama benim gebeliğimin başından bu yana kanamam var 32. haftaya kadar geldim.
Elifalmira edaozdxx son 2 saattır normL beyaz akıntı geliyor. Bilemedim sabaha kendımı kötü hıssedersem sabhtn kendı doktoruma gidecm
Elifalmira Deletedmom434 hiç bısey vermedi. Keske verse. Ama son ıkı saattır normal beyaz akıntım var. Bılemiyorım napacağımı😔😔