Damlademirr bende de aynısı var ek olarak rahim ağrısı da oluyor. İnternette kadınlar kulübünden baktığımda çatı ağrısı diyenler olmuş. 1,5 hafta önce doktora gitmiştim bu dediğiniz ağrı henüz yoktu, doktora yatakta sağdan sola dönemiyorum rahim bölgesi bel vs çok ağrıyor demiştim magnezyum yazmıştı geceleri uyumadan içiyorum bu hafifletiyor en azından geceleri uyuyabiliyorum ve çok rahat olmasa da dönebiliyorum. Bu dediğiniz ağrı yeni başladı özellikle temizlik yapınca çok yürüyünce gelip oturuyor bu ağrımsı şey. Yürürken topalliyorum resmen. Dinlenmeyle gayet iyi geçiyor ama hareket etmeye başlayınca bir süre sonra yine eski haline geliyor. 1-2 açma germe yapmakla da o an geçiyor ama tam anlamıyla geçtiği söylenemez, sanırım geçmez de doğuma kadar :/