Kızlar dünden beri düzensiz sancılarım oluyor bazen bir saat arayla bazen 2 saat bazen yarım saat. Ama her sancı geldiğinde bebeğim kafasını ittiriyor gibi bir his oluyo ve büyük tuvaletim gelmiş gibi oluyor. Acaba doğum habercisi mi bu ya da doğum sancılarım mı başlayacak anlayamadım. Bunu yaşayan var mı aranızda ?