Makbule_ hayir erken dogum riskim yoktu gün almaya gelmistim anestezi onayi falan aldim doktoruma gittim nstye de baglayalim ona gore ayarlayalim gununu dedi ilk nst 45 50 civari belli araliklarla cikti sanci ama ben sadece gaz sancisi gibi hissediyordum hafif hafif sonra 1 litre su ic tekrar gir nstye sancin var gondermeyelim yatis yapalim dedi 2. nst 80 90 cikti yatisim yapildi hemen 3 saat falan nstye bagli kaldim 80 90 dan hic inmedi acil sezeryana alindim bu kadar siddetli bir agriyi ben hissetmedim