Melihaklc bu olayı 3,5 yıl önce kızımda yaşadım.Kızım 34. Haftada doğmuştu .İlk başta özele gittik defalarca kan testi kortizol testi yapıldı hormon verilip değere bakıldı , özeldeki doktor evet hastalık var ilaca başlayacağız dedi inanmadık çünkü kuzumun yenidoğan yoğunbakımdaki doktoru böyle bir şeyin olmadığını prematüre bebekler de değer yanlış çıkacağını söyledi. Eğitim ve araştırma hastanesinde tekrar test verdik ve sonucunda hiç bir şey çıkmadı yani prematüreliğe bağlı olarak anlık yükseliş olduğu tespit edildi.o süreçte el kadar bebekle hastane de yaşadığımız süreç çok zordu .içinizi ferah tutun hiç bir şey çıkmıyor ama bakanlık hastalık olmadığına dair o sonuç belgesini almadan da peşinizi bırakmıyor sürekli arıyor