İkili testte ve detaylı ultrasonda hiç bir şey çıkmamasına rağmen 26. Haftamda lateral vertiküller sınıra yakın 9 küsür çıktı. Daha sonra Recep hasın muayenesinde detaylı incelendi ve mega Sisterna magna ve ventrikülomegali teşhisi kondu ama ikisi de sınırdaydı yani 10 küsürler. Bir hafta sonra çapa heyete çağırdılar . Orada artmıştı 11 küsürdü ve Emar istediler . Emar sonucunda lateral vertikül 11 Sisterna magma 22 çıktı . Diğer organlarda yada beyinde bir zarar yok ama çok korkuyorum . Başına gelen var mı yada benzer şeyleri yaşayanlar?