Merhabalar ben 20 haftalık gebeliğimden yazıyorum ultrason sonrası doktorum bebeğin damarı dar ve besin alamadığını söyledi fakat bebeğimin gelişimi gayet güzel ölçümleri de normal çıktı telaşlanıyorum başka bir doktor normal ilerlediğini söyledi yaşayan var mı ?