Amonim %100 gebelik yok diyemeyiz. Artimedin çok yalancı pozitifine denk geldim, genelde testleri bozuk olabiliyor. Umitlendirmek için demiyorum tabi ama pek tavsiye edilen bir markada değil zaten gününün geçmesini bekle istersen testi tekrarla. Hayırlı olsun hakkında