Arkadaşlar merhaba, 5. haftamın içindeyim. Geçtiğimiz hafta kanamam başladı, doktorum fitil şeklinde progestan ve kan uyuşmazlığı iğnesi verdi ve 1 hafta sonrasında da kontrol randevusu. Kullanmaya başlayalı 4 gün oluyor Ama kanamam ve kasık sancılarım asla son bulmuyor. Her dakika doktora gitmek istemiyorum ama bu korkuyla yaşaması da çok zor. Daha önce kan uyuşmazlığı nedeniyle yahut başka nedenle benzer şeyler yaşayan oldu mu? :( bilgisi olan yazabilir mi? Asla yerimden kalkmıyor sürekli dinleniyorum