hatseum12 33 haftalığım 2. Gebeliğin inan bende hala çözemedim bu kasılma işini, bebek toplanıyor sertleşiyor, ayaktayken çok zorluyor kendini gerim gerim geriyor. Arada belime karnıma ağrılar giriyor böyle sanki üşütmüşüm gibi , sonra geçiyor içim huzursuzlanıyor, sabahları alttan ağrım çok oluyor, geceleri de kıpır kıpır, anlamadım gitti kasılma mı sancı mı? Haftaya salı randevum var görücez bakalım