İlaca başladık, ımg pozitif, igg avidite 29 çıktı ref değer 50 ve benim 50 nin altı olduğu için düşük yani son 3 ayda yakalanmışım. Toxo ıgg değeri de 1-3 arası olması gerekirken 208 benimki. 7 haftalık hamileyim. Sizin değer kaçtı düşmesi bekleniyor şimdi. Nasıl olacak bilmiyorum