Adet olmam gereken gün pembe akıntım başladı ve 4 gün sürdü pembe lekelenme sonra tamamen kesildi. Hayatımda ilk defa böyle bir şey başıma geliyor. Normalde en fazla 1 gün lekelenme olur ertesi gün kanamam başlardı. Lekelenme olduğu zaman test yapmıştım ve hafif gölge gördüm gibi oldu ama bugün yaptığım testler hep negatif. Yerleşme kanamasıysa bu eğer, yerleşme kanamasından kaç gün sonra pozitif görülür?? Çok kafam karışık. Adetimin gelmemesi çok enteresan oldu. Yerleşme olabilir diye düşünüyorum ama kafam karışık..