Ozge1008 suyla birlikte mesanedeki bakteriler aşağı doğru kayıyomuş idrarla birlikte dışarı atılıyomuş özellıkle limonlu su daha çok işe yarıyo ben bekarlıgımda da bu sıkıntıyı çok yaşadım o yüzden çok araştırıyorum ilaçsız nasıl geçiştirebilirim diye antibiyotik verdi doktor bebeğe zararlı olmasın diye ama su içerekte kendime geliyorum valla kasklarmdaki ağrı geçti şuan