Kızlar 22 ekimde histeroskopi ameliyatı oldum o esnada rahime hem prp ve çizik atma işlemi uygulandı bi sonra ki adette başlayacaktık adete ama ben baya soğuk algınlığı geçirdim öksürme şikayetide oldu doktorum da bir ay daha bekleyelim dedi.. Bu sefer de vicdan yapıyorum acaba başlasaydı ilk ay sonuçta rahim bu işlem esasında daha iyidir diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi.. sizin hemen mi oldu transfer bi kaç ay sonra mı