gizemmege bugün başka bir doktora gittim güvendiğim . O da dediki evet gerilik var ama 10 gün kadar falan ama kilosunda da var yani bebek minyon ya da geç döllenme haftasından 10 gün falan geride yani kötü bişey yok sadece kısa ve zayıf bir çocuk olur falan dedi içim rahatladı çok şükür