İkili, üçlü ve ayrıntılı ultrasonda herhangi bir problem görünmeyip yaklaşık doğuma dört hafta kala 34 haftalık iken gittiğim kontrolde,bacak boyu kısa denilmesi ve perinatolojiye yönlendirilmesi sonucu yine aynı sonuçla karşılaştım.
Bebeğiniz artık büyüdüğü için karnınızdan sıvı alamam fakat eğer kabul ederseniz, kordondan parça alıp,genetik test yapabiliriz dediler kabul etmedim.
Var mı başına böyle bir şey gelen,içime su serpecek sonuçla karşılaşan anneler?
4 hafta geriden geliyor dediler üstelik.
Kafam allak bullak.
Google’a bakıyorum, down sendromu bilmem ne bir şeyler yazıyor çok fazla strese giriyorum.
Umarım uyanık anneler vardır biraz bu konuda konuşmaya ihtiyacım var.