Zaten zayıf hamile kalmışsınız, zayıf hamileliklerde kilo alma opsiyonu daha fazla. Ki bence çok almamışsınız. Türkiyede buna çok takılıyorlar ancak yurtdışında çok normal karşılanıyor. Endişelenmeyin. Eğer mutsuzsanız diyetisyene danışabilirsiniz ancak benim doktorumun söylediği şu ki vücudun sağlıklı besini seçerek bebeğine iletecek ancak duygularını süzecek bir sisteme sahip değilsin hepsini o da hissediyor bu sebeple kendini strese sokma bundan daha çok etkilenecek. Mutlu olduğun ve içgüdülerinin seni yönlendirdiği gibi devam et.. Şeker yüklemesinden sonra zaten daha doğru bir bilgi sahibi olursun, çıkmazsa bedenin senin yediklerini dengeleyebiliyor demektir. Sadece sağlıksız şeylerle beslenip bebeği yetersiz bırakmadıktan sonra kilo sadece sayı..